Sony wraca na targi IBC 2022 z nowymi pomysłami dla branży medialnej! Redakcja poleca Warto przeczytać by Redakcja Fotograficzny Program Bez Nazwy - 22 czerwca, 202222 czerwca, 2022 Firma Sony zapowiedziała swoją obecność na targach IBC w Amsterdamie w dniach 9–12 września. Stoisko będzie zlokalizowane w Elicium, a wydarzenia transmitowane będą na żywo. Sony zaprezentuje nowoczesne rozwiązania dla branży medialnej pod hasłem „Live your Vision”, stworzone we współpracy z Nevion zgodnie z filozofią ukierunkowaną na klienta, z wykorzystaniem technologii takich jak chmura czy IP oraz w zgodzie ze zrównoważoną strategią rozwoju, przyjazną dla planety. „Cieszymy się, że możemy wrócić na tegoroczne targi IBC po dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią” – powiedział Olivier Bovis, dyrektor działu Media Solutions. „Z niecierpliwością czekamy na spotkanie z naszymi stałymi partnerami, przyjaciółmi i klientami, ale także na możliwość pokazania, w jakim kierunku zmierza branża medialna i jakie miejsce w tej transformacji zajmuje nasza firma. Wiemy, że tworzenie treści, zdalna i rozproszona produkcja, zrównoważone platformy i wydajna praca to podstawy działalności każdego nadawcy oraz branży medialnej przez najbliższe lata. Wraz z nimi będziemy kształtować przyszłość branży, umożliwiając produkcję na dowolną skalę i w dowolnym miejscu„. Steve Connolly, dyrektor IBC, powiedział: „Targi IBC 2022 w jeszcze większym stopniu niż do tej pory koncentrują się na zapewnieniu całej społeczności – wystawcom, prelegentom i odwiedzającym – możliwości nawiązania kontaktu twarzą w twarz. Mieliśmy okazję uczestniczyć w wielu wydarzeniach na żywo i już nie możemy się doczekać powrotu do kompleksu RAI w Amsterdamie, gdzie będziemy mogli powitać gości.” __________ Źródło — materiały prasowe